سلام و عرض ادب خدمت همه به ویژه سرکار خانم حبیبی و جناب آقای فاطمی
Replying toسلام و عرض ادب خدمت همه به ویژه سرکار خانم حبیبی و جناب آقای فاطمی
Replying toعرض سلام مجدد.چون خودم اتاق دارم مرخص میشم.ممنون ک بنده رو رو استیج آوردین.......التماس دعا.......
Replying toوقت بخیر اجازه می دادید روی استیج تون بیام و خودم و معرفی کنم . متشکرم از مهمان نوازی تون .موفق باشید
Replying toنصیحت همیشه دو هدف رو دنبال می کنه هدف نزدیک معمولا مخفی کردن ترس ها زخم ها و امنیت خودمونه.....و هدف دور خیرخواهی هست که غالبا زمانی می شه خیر خواهی که نصحیت کننده خودش در سطوح بالایی از آگاهی و خودشناسی و خودکاوی و ...باشه(در درصد های نادری اتفاق میفته