سلام
VirAva

📌سم شناسی قسمت ۳📍

00:0003:16:18
22:13 - 20 June 2026

1 Reposts
2912 Views


18 Replies

Profile picture of ‌تولدی دیگر🎒‌
Replying to
سلام و عرض ادب خدمت همه به ویژه سرکار خانم حبیبی و جناب آقای فاطمی

Profile picture of ‌ملیحه کریمی‌
Replying to
عرض سلام مجدد.چون خودم اتاق دارم مرخص میشم.ممنون ک بنده رو رو استیج آوردین.......التماس دعا.......

Profile picture of ‌تولدی دیگر🎒‌
Replying to
زنک کاف تحبیب دارد یعنی زن دوست داشتنی

Profile picture of ‌تولدی دیگر🎒‌
Replying to
من بودم.

Profile picture of ‌🏴مهران باقری🏴‌
Replying to
امکان صحبت هست دستم خشک شد

Profile picture of ‌🎒💕мαяуαм‌
Replying to
آقای کیا، انگار آه اونایی که از اتاق ریموشون کردید 😅🤣این اصرارهای آقای راستی برای اسم بردن، دقیقاً همون حس اصرار به مایک باز کردن اون دوستان فیک رو میده 🤣🤦🏻‍♀️

Replying to
وقت بخیر اجازه می دادید روی استیج تون بیام و خودم و معرفی کنم . متشکرم از مهمان نوازی تون .موفق باشید

Profile picture of ‌M.H.F‌
Replying to
ویرآوا میزنی بعد اگه با کسی حال نکردی میندازیش بیرون؟

Profile picture of ‌🎒💕мαяуαм‌
Replying to
به‌نظرم آدم باید خیلی بیکار باشه که وقتشو بذاره گروه بزنه و پشت این و اون حرف بزنه واقعاً آدم نمیدونه این‌همه انرژی رو چطور صرف چیزای این‌قدر بی‌ارزش می‌کنن… چقدر تباه. 🙃

Profile picture of ‌فاطمه‌
Replying to
حاضرم ۱۰۰ تومن بدم بک چنل اقای راستی مال من بود😂😭

Profile picture of ‌🎒💕мαяуαм‌
Replying to
بنظرم ۲۰سوالی راه بندازید خودمون به اسم اون شخص برسیم🤣

Profile picture of ‌🏴علی سیدین🏴‌
Replying to
افشا کن افشا کن

Profile picture of ‌🏴علی سیدین🏴‌
Replying to
رفتار محسن هم الان سمیه

Profile picture of ‌مهدی خزائی‌
Replying to
دکتر سام صداتون نیست

Profile picture of ‌ناصر رسولی‌
Replying to
خوی خاله زنکی بیداد می کنه

Profile picture of ‌رویا 🏳️‌
Replying to
اون شخص چه کار کرده ؟؟؟

Profile picture of ‌لــاو 🧿  استوری ✿ Love 🧿story‌
Replying to
نصیحت همیشه دو هدف رو دنبال می کنه هدف نزدیک معمولا مخفی کردن ترس ها زخم ها و امنیت خودمونه.....و هدف دور خیرخواهی هست که غالبا زمانی می شه خیر خواهی که نصحیت کننده خودش در سطوح بالایی از آگاهی و خودشناسی و خودکاوی و ...باشه(در درصد های نادری اتفاق میفته