حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان مورد تفاهم ایران و آمریکا قرار گرفتهاگر قرار باشه اسرائیل از لبنان خارج نشه و آمریکا هم نخواد سگش رو گلاده بزنه اونوقت از تفاهم خارج میشیم و برمیگردیم به همین شرایطی که الان هستیمنیل تا فرات کجا بود
Replying to and 44 othersحاکمیت و تمامیت ارضی لبنان مورد تفاهم ایران و آمریکا قرار گرفتهاگر قرار باشه اسرائیل از لبنان خارج نشه و آمریکا هم نخواد سگش رو گلاده بزنه اونوقت از تفاهم خارج میشیم و برمیگردیم به همین شرایطی که الان هستیمنیل تا فرات کجا بود
بعد از ۲۰۰ سال از تاریخ ایران و بعد از ۴۷ سال از کل قدمت جمهوری اسلامی ، ایران برای اولین بار یه یک جغرافیا حمله کرد بدون اینکه بهش حمله شده باشه اونم در جهت حمایت از حزب اللهکل لبنان رو در متن تفاهم گنجاندیم و قبلا هم نشون دادیم تعارف نداریم
الان که آمریکا کارت بازی نداره و ایران اهرم فشاری مثل تنگه هرمز داره ، رفتارهای ایران رو از این به بعد نباید با رفتارهای سالهای قبل بسنجیمانگار هنوز باور نکردیم که ایران قدرت منطقهای شده
Replying to and 44 othersپس باید بدانی که یک قدرت منطقه ای با یک ابر قدرت جهانی استعمارگر در یک نیام (در یک جهان) نگنجند
Replying to and 44 othersخب قرار هم نیست بجنگندآمریکا با جنگهایی که به روسیه و ایران و احتمالا به چین تحمیل میکنه میخواد این ۳ قطب نوظهور رو تضعیف کنهدر آینده هم آمریکا دیگه ابرقدرت نخواهد بوداونم میشه یه قدرت منطقهای مثل ایران و چین و روسیهالان تمام تلاشش اینه که به عنوان قدرت منطقهای پابرجا بمونه
در بین این ۴ قطب ، ایران ضعیفترین قطبهما در آینده به آمریکا برای توازن قوا در مقابل چین نیاز داریم وگرنه چین میشه هژمون جهانیما نشستیم روی گذرگاه انرژی که بقیه قدرتها باید بهمون اعتنا کنند تا بتونن از انرژی منتفع بشندعوا سر ماست
از قدیم گفتن دستی که نتونی قطع کنی باید ببوسیشآمریکا و غرب میخواستن با نابودی ایران ژاندارم خودش رو بالای سر انرژی دنیا مستقر کنهالان مجبورن موس موس ایران رو کنن تا از انرژی محروم نشن
۱۰۰ میلیون بشکه نفت در روز استخراج میشه که ۲۰ میلیونش قبل از جنگ از تنگه ترانزیت میشد.فکر میکنی ۲۰ درصد کل نفت از تنگه ترانزیت میشد؟ نه۵۰ میلیون نفت استخراجی در خود کشور استخراج کننده مصرف میشهپس ۵۰ میلیون نفتی که در کل دنبا ترانزیت میشه ۲۰ میلیونش از تنگه هرمز ترانزیت میشه این میشه ۴۰ درصد
روسیه چرا قطب قدرت است؟ چون ۱۱ درصد از کل تولید نفت و گاز رو دارهحالا ۴۰ درصد از نفتی که بواسطه ترانزیت مل دنیا بهش نیاز داره زیر دست ایرانهبه این باور برسیم که ما در این جنگ پیروز شدیمضمانت اجرای تعهدات آمریکا رو داریمو قدرت دنیا هستیم
Replying to and 44 othersگفتم کهاین یک دست گرمی برای ملت بزرگ ایران بود تا بتواند خود را برای یک جنگ چندین ساله وجودی آماده و تقویت کند که متاسفانه این دستاورد یا به قول شما پیروزی ، در حال معامله و سوختن می باشداعلام پیروزی در سال اول جنگ وجودی چندین ساله ، به دور از عقلانیت است
Replying to and 44 othersبازسازی تاسیسات استخراج و پالایش و انتقال نفت و گاز که ایران منهدم کرده ۳ الی ۵ سال زمان نیاز دارهبعدشم تا ذخایر استراتژیک دنیا پر بشه حدود ۵ سال هم این مورد زمان نیاز داره۵ الی ۶ سال هم زمان نیاز هست تا تسلیحاتی که آمریکا مصرف کرده جایگزین بشه
@tohidfa3dReplying to and 44 othersچون بی ادب هستید و توقعی هم نیست استاداعظم نادان هم فحاش اعظم هست https://virasty.com/tohidfa/1780142129216875261استاداعظم خودش فحاشی ناموسی میکند همزمان به همه قشر هنرمندان مختلف و مردم و مسئولان... که آموزش میبینند طرفدارانش اینگونه براحتی کلمات بیش.عور و بیش.رف و بین.اموس رو براحتی بکار ببرند برای مخالفان #توحیدرسانه #توحیدنما
Replying to and 45 othersبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافق دانایی، افرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان من و نهجالبلاغه #رستاخیز_پول ویراست دومبه قلم: فتحعلی علوی سوق بوی اسکناس، عطر آخرین دم پاکی است که در ریههای حقیقت، به فاز قرمز میرود.اینجا زیستبوم، جنگلی از سرابهای #ریا ست که در آنShow this thread
Replying to and 44 othersب این دوکتور بگید ما باتوکل برخدا با موشکهایمان پیروز بودیم و تثبیت ان ب ادامه جنگ بود ما طرفدار جنگ نیستیم ولی وقتی جنگ شد تا له کردن دشمن نباید کوتاه آمد . این ننگین نامه ،امریکا را از ضرب فنی شدن ، سر پا کرد حالا برید چند مدت دیگه ببینید کجا و با کیا میاد حمله میکنه
Replying to and 44 othersمن به روسیه و چین بی اعتمادم شما چرا ناراحتی عزیزم؟ شما عاشق چین هستی برو پرچم چین رو بخر بزن سر در خونه ات بهش افتخار کن خوبه؟ چرا برای نظرات افراد اگر مخالف شما باشه احترام قائل نیستی؟ ما پیروز این جنگیم و هرکس بگوید ما شکست خوردیم از نظر بنده هم صدای دشمن است! موفق باشی
Replying to and 45 othersعادتشه حرف میزنه منتظر جواب نمیمونه مسدود میکنه و فرار میکنه
Replying to and 44 othersشما بلاک نیستید چرا الکی دنبال ایجاد دید بد برای دیگرانی؟ شما و امثال شما معتقدید که ما در این جنگ شکست خوردیم من میگم ما فاتح این جنگ هستیم دلیل پیام امام امت که فرمودند استیصال امریکا و ترامپ شما بروید با وجدان خودتون گفتگو کنید که راوی فتح هستید یا شکست!