Profile picture of ‌محتوم با خ‌
حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان مورد تفاهم ایران و آمریکا قرار گرفتهاگر قرار باشه اسرائیل از لبنان خارج نشه و آمریکا هم نخواد سگش رو گلاده بزنه اونوقت از تفاهم خارج میشیم و برمیگردیم به همین شرایطی که الان هستیمنیل تا فرات کجا بود
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
بعد از ۲۰۰ سال از تاریخ ایران و بعد از ۴۷ سال از کل قدمت جمهوری اسلامی ، ایران برای اولین بار یه یک جغرافیا حمله کرد بدون اینکه بهش حمله شده باشه اونم در جهت حمایت از حزب اللهکل لبنان رو در متن تفاهم گنجاندیم و قبلا هم نشون دادیم تعارف نداریم
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
الان که آمریکا کارت بازی نداره و ایران اهرم فشاری مثل تنگه هرمز داره ، رفتارهای ایران رو از این به بعد نباید با رفتارهای سال‌های قبل بسنجیمانگار هنوز باور نکردیم که ایران قدرت منطقه‌ای شده
Profile picture of ‌تمدن نوین اسلامی ۲‌
پس باید بدانی که یک قدرت منطقه ای با یک ابر قدرت جهانی استعمارگر در یک نیام (در یک جهان) نگنجند
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
خب قرار هم نیست بجنگندآمریکا با جنگ‌هایی که به روسیه و ایران و احتمالا به چین تحمیل میکنه میخواد این ۳ قطب نوظهور رو تضعیف کنهدر آینده هم آمریکا دیگه ابرقدرت نخواهد بوداونم میشه یه قدرت منطقه‌ای مثل ایران و چین و روسیهالان تمام تلاشش اینه که به عنوان قدرت منطقه‌ای پابرجا بمونه
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
در بین این ۴ قطب ، ایران ضعیف‌ترین قطبهما در آینده به آمریکا برای توازن قوا در مقابل چین نیاز داریم وگرنه چین میشه هژمون جهانیما نشستیم روی گذرگاه انرژی که بقیه قدرت‌ها باید بهمون اعتنا کنند تا بتونن از انرژی منتفع بشندعوا سر ماست
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
از قدیم گفتن دستی که نتونی قطع کنی باید ببوسیشآمریکا و غرب میخواستن با نابودی ایران ژاندارم خودش رو بالای سر انرژی دنیا مستقر کنهالان مجبورن موس موس ایران رو کنن تا از انرژی محروم نشن
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
۱۰۰ میلیون بشکه نفت در روز استخراج میشه که ۲۰ میلیونش قبل از جنگ از تنگه ترانزیت میشد.فکر میکنی ۲۰ درصد کل نفت از تنگه ترانزیت میشد؟ نه۵۰ میلیون نفت استخراجی در خود کشور استخراج کننده مصرف میشهپس ۵۰ میلیون نفتی که در کل دنبا ترانزیت میشه ۲۰ میلیونش از تنگه هرمز ترانزیت میشه این میشه ۴۰ درصد
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
روسیه چرا قطب قدرت است؟ چون ۱۱ درصد از کل تولید نفت و گاز رو دارهحالا ۴۰ درصد از نفتی که بواسطه ترانزیت مل دنیا بهش نیاز داره زیر دست ایرانهبه این باور برسیم که ما در این جنگ پیروز شدیمضمانت اجرای تعهدات آمریکا رو داریمو قدرت دنیا هستیم
Profile picture of ‌تمدن نوین اسلامی ۲‌
گفتم کهاین یک دست گرمی برای ملت بزرگ ایران بود تا بتواند خود را برای یک جنگ چندین ساله وجودی آماده و تقویت کند که متاسفانه این دستاورد یا به قول شما پیروزی ، در حال معامله و سوختن می باشداعلام پیروزی در سال اول جنگ وجودی چندین ساله ، به دور از عقلانیت است
Profile picture of ‌محتوم با خ‌
بازسازی تاسیسات استخراج و پالایش و انتقال نفت و گاز که ایران منهدم کرده ۳ الی ۵ سال زمان نیاز دارهبعدشم تا ذخایر استراتژیک دنیا پر بشه حدود ۵ سال هم این مورد زمان نیاز داره۵ الی ۶ سال هم زمان نیاز هست تا تسلیحاتی که آمریکا مصرف کرده جایگزین بشه
این به اصطلاح دکتر با اینهمه یال و کوپال چرا منو مسدود کردهبهش بگو یادت رفت به چین و روسیه لگد بزنیبنده خدا یه جمله میگه تهش یه لگد به چین و روسیه میزنه
20:28 - 18 June 2026



6 Replies

Profile picture of ‌توحید فتحی زاده‌
چون بی ادب هستید و توقعی هم نیست استاداعظم نادان هم فحاش اعظم هست https://virasty.com/tohidfa/1780142129216875261
استاداعظم خودش فحاشی ناموسی می‌کند همزمان به همه قشر هنرمندان مختلف و مردم و مسئولان... که آموزش می‌بینند طرفدارانش اینگونه براحتی کلمات بیش.عور و بیش.رف و بین.اموس رو براحتی بکار ببرند برای مخالفان #توحیدرسانه #توحیدنما

Profile picture of ‌فتحعلی علوی سوق‌
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافق دانایی، افرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان من و نهج‌البلاغه #رستاخیز_پول ویراست دومبه قلم: فتحعلی علوی سوق بوی اسکناس، عطر آخرین دم پاکی است که در ریه‌های حقیقت، به فاز قرمز می‌رود.اینجا زیست‌بوم، جنگلی از سراب‌های #ریا ست که در آن

Show this thread


Profile picture of ‌دیده بان‌
ب این دوکتور بگید ما باتوکل برخدا با موشکهایمان پیروز بودیم و تثبیت ان ب ادامه جنگ بود ما طرفدار جنگ نیستیم ولی وقتی جنگ شد تا له کردن دشمن نباید کوتاه آمد . این ننگین نامه ،امریکا را از ضرب فنی شدن ، سر پا کرد حالا برید چند مدت دیگه ببینید کجا و با کیا میاد حمله میکنه

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
من به روسیه و‌ چین بی اعتمادم شما چرا ناراحتی عزیزم؟ شما عاشق چین هستی برو پرچم چین رو بخر بزن سر در خونه ات بهش افتخار کن خوبه؟ چرا برای نظرات افراد اگر مخالف شما باشه احترام قائل نیستی؟ ما پیروز این جنگیم و هرکس بگوید ما شکست خوردیم از نظر بنده هم صدای دشمن است! موفق باشی

Profile picture of ‌az Shiri‌
عادتشه حرف میزنه منتظر جواب نمیمونه مسدود میکنه و فرار میکنه

Profile picture of ‌🇮🇷Dr.mahmoud Asefi‌
شما بلاک نیستید چرا الکی دنبال ایجاد دید بد برای دیگرانی؟ شما و امثال شما معتقدید که ما در این جنگ شکست خوردیم من میگم ما فاتح این جنگ هستیم دلیل پیام امام امت که فرمودند استیصال امریکا و ترامپ شما بروید با وجدان خودتون گفتگو کنید که راوی فتح هستید یا شکست!