موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد میکنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .