اگر آنسوی مرگ رو خوندید سه دقیقه در قیامت چیز خاصی اضافه تر نداره به نظرم ...من کتاب بازگشت تو این زمینه از این انتشارات رو بیشتر پسندیدم مخصوصا که بعد هر تجربه یک داستان مرتبط وخاص از شهدا ی عارف بودتو این قاب من عارفانه رو بیشتر می پسندم . شهید زندگینامه ی متفاوتی داره.