20 May 2026
نمیدونم چه حکمتیه تا میایم صبحونه بخوریم سروکله ارباب رجوع پیدا میشه اونم از نوع سِمِج . 😆
شاید حکمت اینه که نیاز به تغییر برنامه و رویه دارید.یعنی باید زودتر بیدار بشید، صبحانه رو قبل از رفتن به محل کار با آرامش میل کنید و سر کار فقط مشغول پرداختن به امور اداری ارباب رجوع باشید که اربابِ اونجاست و شما موظفید پاسخگوش باشید.موفق باشید
19:08 - 24 May 2026

3 Reactions
116 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Negar 🖤‌
@Polaris981624 May 2026
Replying to
خوب بديش اینجاست که ۶ صبح بیدار میشیم و تند تند حاضر میشیم که خودمون رو سر ساعت ۷ برسونیم اداره. صبح زود صبحونه از گلوت نمیره پایین خوب 😮‍💨