نمیدونم چه حکمتیه تا میایم صبحونه بخوریم سروکله ارباب رجوع پیدا میشه اونم از نوع سِمِج . 😆
@Polaris981624 May 2026Replying toخوب بديش اینجاست که ۶ صبح بیدار میشیم و تند تند حاضر میشیم که خودمون رو سر ساعت ۷ برسونیم اداره. صبح زود صبحونه از گلوت نمیره پایین خوب 😮💨