این پست رو یک ساعت قبل در اینستاگرام گذاشتم و من تازه تونستم وصل بشم و به نظرم خیلی ها وصل شدند. در فضایی که صاحب پلتفرمش طرف تروریست است جریان دست دشمن خواهد بود ولی هر تصمیمی بگیرند ما تابعیم و به سهم خودمون از کشورمون در مقابل اراذل و اوباش تروریست دفاع خواهیم کرد. یاعلی...
