post


This post was deleted by the post author.

💠 بیانیه استاد مهدی طائب پیرامون توافقنامه و تاکید بر ضرورت ولایت‌داری عملی مسئولان🔸[صفحه 1 از 2]بسم الله الرحمن الرحیمقال الله تعالی: «وَإِذْ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّوا أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُمْ بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» (اعراف 171) و آن هنگام که کوه را از ریشه درآورده همانند سایه بانی بالای سرشان آوردیم به گونه ای که باورشان این بود که کوه بر آنها سقوط خواهد کرد؛ در این حال این پیام را به آنها دادیم که آنچه در کتاب بر شما به عنوان وظیفه و دستورات نازل شده با قوت بگیرید و دائما آن را یاد آوری کنید تا شاید پرهیزکار شوید.پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله آقای سید مجتبی خامنه ای حفظه الله گویا ترجمه مانندی از این آیه شریفه است که وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران قرار می دهد.تردیدی نیست آنچه بین ایران و آمریکا به عنوان مذاکرات و در نهایت به عنوان قرارداد و معاهده طرفینی امضا شد، تحت اشراف و اطلاع ایشان بود و آن را رهبری می کردند؛ چرا که ایشان رهبری منزوی و نا آشنا و یا بی خبر نبودند. اصل اولی برای ایشان ناشی از تمامی تعالیم انبیا و اولیای دین، همان سخن امام راحل است که آمریکا شیطان بزرگ است و از او جز مکر و حیله بر نمی آید و ما موظف به شکستن همین شیطان و عبور از مکر و حیله و تزویر او هستیم. این اصل اساسی است که قرآن می فرماید «إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ». بنا بر این اگر بر اساس مبارزه با این موجود نابکار نبرد تا رفع کل فتنه است، اما اگر در ادامه و به در خواست این دشمن تقاضای آتش بس و گفتگو شد، پذیرش پیشنهاد او دو صورت دارد:
04:13 - 20 June 2026

73 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد محمد (نادِعَلیًّا مَظهَراً العَجایِب)‌
1 - بر اساس امید به او رفاقت و صلح وآشتی او و اینکه کنار آمدن با او و تن دادن به خواسته هایش مشکل ما را حل خواهد کرد و او دیگر دست از دشمنی با ما بر داشته، در کنار یکدیگر آسوده زندگی می کنیم.2 - به دلیل دست برتری که در میدان نبرد یافته ایم و به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم ضمن جلوگیری از ورود …Show more