این اصولگرایان هر دوره انتخابات یه اسم روی خودشون میزارن، یه سال شانا، یه سال جمنا، جانا، مانا، اگه بهشون نخندین اینقد بی‌حیا هستن که دور بعد میزارن علی‌الاصول گرا.
15:43 - 19 June 2026



3 Replies

Profile picture of ‌میم طنز‌
Replying to
علی الاصول یعنی چی؟

Profile picture of ‌محمد‌
Replying to
برادر،شما اصلاح طلبی؟

Profile picture of ‌زهرا 🇮🇷‌
Replying to
تا حالا اینقدر به علی الاصول گرا بودنم افتخار نکرده بودم😎