به اخرالزمان خوش آمدید ...
Replying to
چه جوری ناظر میبینی و برخلاف نظر ولی خدا رفتی مذاکره؟! چه جوری ناظر میبینی و در پیش چشم جهانیان کشتار شیعیان لبنان رو نظاره میکنی. به تو رای داده بودم و حالا شرمنده ام 😞
03:56 - 31 خرداد 1405