حقیقتا هر چقدر این کلیپ را نگاه میکنم! نمیتوانم از آن روایت دادن پک به محافظ که توسط آقای پزشکیان در ایکس منتشر شده را بپذیرم.و حتی خندههای آن ۲ خانم را نتوانستم دلیلش را بفهمم.اما یک حس در عمق قلبم تازه شد:شهید سید ابراهیم، حیف شد، حیف...چقدر جای رفتارهای متواضعانه و صادقانهات خالیست...😔
1 MB
احساسی شدن و عدم توانایی برای سخنرانی دکتر پزشکیان در مراسمی که میلیاردها هزینه از بیت المال براش شده و اعتبار ایران در منطقه است! بیشتر ضد تبلیغ برای ایشون هست!از ما گفتن بود!
