2d
قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون‌های بیشتری در لبنان بر زمین می‌ریختپ.ن: چیشد آقای قالیباف ؟؟؟؟؟؟فقط میل به مذاکره و دیدن آمریکایی ها داشتین ؟همین الان اسرائیل داره لبنان میزنه ...‎@Ghalibaf
چیزی نشده خوب..دوباره میرن.از این به بعد هفته ای یکبار میرن سوئیس فقط بخاطر اینکه گوش ونس و کوشنر رو بپیچونن اونم پشت دوربینهای خاموش که یه وقت خدای نکرده اونا از پیچیده شدن گوششون استفاده تبلیغاتی نکنن.شما هم مدیونید طور دیگه ای فکر کنید
04:21 - 26 June 2026

13 Views